Holdplan

Da God Form pt. er lukket ned, er der selvfølgelig heller ingen holdtræning. Vi arbejder på at få noget virtuel træning på Facebook, så vi alle kan holde os igang. Så hold øje med facebook-siden (den kan også tjekkes via hjemmesiden under nyheder).

Grundet forsamlingsloftet er deltagerantallet på alle holdene sat ned til 9 + 1 instruktør. Mundbind er ikke et krav på holdene.

Gældende fra 19. oktober 2020

Vi træner primært hold udenfor - stadig med god afstand og afspritning, så vi mindsker risikoen for smitte med COVID 19. Vi reviderer holdplanene løbende, så vi kan følge retningslinjerne ift. COVID-19. Centret er åbent til individuel træning, som normalt.

Nogle af holdene foregår nede i salen - kun 8 på holdet og med egen måtte, boksehandsker og tæppe m.m.!

Bike er indendørscykling, men foregår udenfor med 2 meters afstand. 

Tryk på linket for holdbooking

Holdbooking - God Form, Ringe

Tryk på linket for at se den aktuelle holdplan med evt. aflysninger og events.

Holdplan - God Form, Ringe​

Mandag

Slynge

Udendørs

9.00-9.55​​

Mave-Ryg

Salen

10.00-10.45

Bike30min

Udendørs

11.00-11.30

Slynge45

Udendørs

16.30-17.15

HardCoreMave

Salen

17.20-17.50

Tirsdag

UdeCirkel

Udendørs

9.00-9.55

BalanceSlynge

Salen

10.00-10.30

Bike45min

Udendørs

17.00-17.45

​Onsdag

Bike45min

Udendørs

16.15-17.00

SWEAT

Udendørs

19.30-20.30

​Torsdag

Slynge

Udendørs

10.00-10.55

Bike30min

Udendørs

11.00-11.30

Boks&Styrke

Salen

16.30-17.15​​​​​

HardCoreMave

Salen

17.20-17.50

​Fredag

Cirkel45

Salen

9.00-9.45

Mave-Ryg

Salen

9.45-10.15    ​

StressA

Salen

10.15 - 10.30

Lørdag

Bike60min

Udendørs

8.00-9.00​​​​​

Søndag

​​

Holdbooking

  • Du kan booke holdene i centret eller via hjemmesiden - TRYK HER
  • Brugernavnet er dit telefonnummer - pinkoden har du fået udleveret sammen med din chip. Kontakt centret, hvis du er i tvivl
  • Du kan afmelde hold via hjemmesiden op til 2 timer før holdstart. Derefter skal du kontakte centret for afmeldelse af hold. Udeblivelse fra hold koster 25kr, som trækkes automatisk fra din konto.​

UdeCirkel - og Cirkel45

  • Et udendørshold med styrke-, puls- og balanceøvelser.​ Øvelser med simple redskaber.
  • Der holdes afstand og sprittes af efter hver station.
  • Cirkel45 - er samme hold bare indendørs. Derfor er det primært styrke- og balanceøvelser, mens konditionstræningen foregår om tirsdagen udendørs.

Boks&Styrke

  • Boksetræning på sandsække og styrkeøvelser - primært bentræning
  • Styrkeøvelserne er med få redskaber, som sprittes af før og efter træning.
  • Du skal selv medbringe handsker - det er ikke muligt at låne!

SWEAT

  • 1 times træning​ med en blanding af puls og styrke
  • Med afstand og sprit undervejs, så alle trygt kan træne.
  • Det tidligere CoronaFit

MaveRyg

  • ​Mave- og rygtræning med fokus på bevægelighed og styrke.
  • Medbring egen måtte!
  • Det meste af træningen foregår på gulvet. Simple øvelser og med få redskaber.
  • 30-45 minutter

HardCoreMave

  • 30min intens mavetræning, hvor der er indlagt højpuls-intervaller
  • Medbring egen måtte!
  • Til dig, som er klar på at give den gas

Slynge - ude

  • ​Effektiv træning af hele kroppen primært i slyngerne. Opvarmning, styrke, balance og stræk.
  • Udendørs, hvor man tildeles en afsprittet slynge.
  • Alle kan deltage - belastning og sværhedsgrad tilpasses den enkelte.

BalanceSlynge

  • Træning af balancen med forskellige sjove øvelser.
  • Slyngerne vil indgå som fast element på holdet til træning af ben og balance
  • Alle nyder godt af en god balance - løberen ift. skadeforbyggelse og ældre til at forebygge fald.

Bike​

  • Indendørscykling, som pga. corona foregår udendørs under halvtag og med 2 meters afstand
  • Bike er med stående og siddende intervaller til musik.
  • Vi cykler med SPD SL Shimano klamper (de sorte og gule) på cykelskoene, men man kan sagtens cykle i almindelige sko.
  • Der er 30min og 45min og 60min hold.

Stræk

  • 15min stræk i salen
  • Vejrtrækningsøvelser og afslapning undervejs
  • Husk at medbringe egen måtte.

Alle nedstående hold er pt lukket ned pga Corona

Walk It

  • 30-45 minutter op ad bakke.
  • På specialudviklede boards går det opad - og med en konstant hældning giver det optimal balletræning og fedtforbrænding samtidig med at det er skånsomt for knæ og ankler.
  • Alle kan gå - alle kan deltage!
  • BodyWalk er 60 min intensiv træning, hvor WalkIt kombineres med styrketræning.
  • Walk It 45 er 45min walk med høj intensitet og få pauser.

​​​


Cirkel

  • Styrketræning i maskinerne kombineret med kredsløb, så du får klaret hele din træning på 1 time.
  • Det er med instruktør hver gang, som vil inspirere og motivere og hjælpe dig i forhold til særlige behov.
  • Et hold med god plads til det sociale.

​FLOW

  • Yoga, stræk, mobilitet og afspænding i slyngerne.
  • Slyngerne støtter dig gennem alle øvelserne.
  • Primært stående øvelser med enkelte gulvøvelser kan forekomme.

SundeFødder

  • Vi skal passe godt på vores fødder - de skal bære os gennem hele livet
  • 10 min træning med fokus på fødderne.
  • Styrke m. klude og stræk og massage af fødderne.

​​

God Form Ringe

Gørtlervej 6, 5750 Ringe

CVR: 33356404

Kontakt os

​Tlf.: 62 62 50 06

E-mail: kontakt@god-form.dk

Åbningstider

05.00 - 23.00​

Alle dage - Året rundt