Holdplan

Gældende fra 15. juni

Vi er desværre stadig i genåbningsfasen efter COVID-19 nedlukningen. Men vi starter så småt op på holdene igen. Vi starter primært udendørs, så håber vejret er med os. Centret er åbent til individuel træning, som normalt.

Alle hold foregår med afspritning og god afstand. MaveRyg-holdet foregår nede i salen - kun 8 på holdet og med egen måtte. 

CoronaFit er et gratishold for alle - også ikke medlemmer. Ring for tilmelding - 62 62 50 06.

​Flere hold er på vej, så hold øje med hjemmesiden. 

Tryk på linket for holdbooking

Holdbooking - God Form, Ringe

Tryk på linket for at se den aktuelle holdplan med evt. aflysninger og events.

Holdplan - God Form, Ringe​

Mandag



CoronaFit

Udendørs

16.15-17.15

Tirsdag

GåDigStærk

Udendørs

9.00-9.55

Mave-Ryg

​Salen

10.00-10.30    

​​

Slynge Ude

Udendørs

16.15-17.15

​Onsdag


EgenStyrke​

Styrkerum

10.00-11.00​

MaveRyg

Salen

11.00-11.30​

​Torsdag

Slynge Ude

Udendørs

10.00-11.00​

​​

​​

CoronaFit

Udendørs

19.30-20.30

​Fredag

SommerCirkel

Udendørs

9.00-9.55

Mave-Ryg

Salen

10.00-10.30​    

​​

Lørdag

CoronaFit

Udendørs

11.00-12.00​

​​​

Søndag

​​

Holdbooking

  • Du kan booke holdene i centret eller via hjemmesiden - TRYK HER
  • Brugernavnet er dit telefonnummer - pinkoden har du fået udleveret sammen med din chip. Kontakt centret, hvis du er i tvivl
  • Du kan afmelde hold via hjemmesiden op til 2 timer før holdstart. Derefter skal du kontakte centret for afmeldelse af hold. Udeblivelse fra hold koster 25kr, som trækkes automatisk fra din konto.​

SommerCirkel

  • Et udendørshold med styrke-, puls- og balanceøvelser.​ Øvelser med simple redskaber.
  • Der holdes afstand og sprittes af efter hver station.

GåDigStærk

  • En udendørs gåtur med indlagte styrkeøvelser
  • Styrkeøvelser og tempoet på gåturen tilpasses deltagerne - så alle kan deltage. ​

CoronaFit

  • Vi skal alle sammen i form efter nedlukningen - så fuld gas!
  • 1 times træning​ med en blanding af puls og styrke
  • Holdet er åbent for alle - også ikke-medlemmer. Er du ikke medlem, men vil deltage, så skal du ringe og tilmelde dig på 62 62 50 06.
  • Med afstand og sprit undervejs, så alle trygt kan træne.

EgenStyrke​

  • ​Fælles opvarmning på pulsmaskinerne og derefter styrketræning efter eget program
  • Instruktøren er på til at motivere, inspirere, sikre teknikken og give tryghed.

​​

Mave - Ryg

  • ​Mave- og rygtræning med fokus på bevægelighed og styrke.
  • Medbring egen måtte!
  • Det meste af træningen foregår på gulvet. Simple øvelser og med få redskaber.
  • 30 minutter

Slynge - ude

  • ​Effektiv træning af hele kroppen primært i slyngerne. Opvarmning, styrke, balance og stræk.
  • Udendørs, hvor man tildeles en afsprittet slynge.
  • Alle kan deltage - belastning og sværhedsgrad tilpasses den enkelte.

​Alle nedstående hold er pt lukket ned pga Corona

Walk It

  • 30-45 minutter op ad bakke.
  • På specialudviklede boards går det opad - og med en konstant hældning giver det optimal balletræning og fedtforbrænding samtidig med at det er skånsomt for knæ og ankler.
  • Alle kan gå - alle kan deltage!
  • BodyWalk er 60 min intensiv træning, hvor WalkIt kombineres med styrketræning.
  • Walk It 45 er 45min walk med høj intensitet og få pauser.

​​​

Bike

  • Indendørscykling med stående og siddende intervaller til musik.
  • Vi cykler med SPD SL Shimano klamper (de sorte og gule) på cykelskoene, men man kan sagtens cykle i almindelige sko.
  • Der er 30min og 45min hold.

Cirkel

  • Styrketræning i maskinerne kombineret med kredsløb, så du får klaret hele din træning på 1 time.
  • Det er med instruktør hver gang, som vil inspirere og motivere og hjælpe dig i forhold til særlige behov.
  • Et hold med god plads til det sociale.

​​Cirkel45

  • ​45 minutters træning i salen med forskellige redskaber.
  • Træning af hele kroppen - primært styrketræning med simple øvelser
  • Balancetræning
  • Mulighed for alternativer ved skader og lign.

​CirkelBoks

  • ​Cirkeltræning i salen, hvor boksning på sandsække udgør en stor del af posterne.
  • Posterne er derud over styrke og puls, så hop kan forekomme.
  • Der bokses også på puder, men aldrig på hinanden.

​Slynge&Balance

  • Træning af balancen med forskellige sjove øvelser.
  • Slyngerne vil indgå som fast element på holdet til træning af ben og balance
  • Alle nyder godt af en god balance - løberen ift. skadeforbyggelse og ældre til at forebygge fald.

​​

FLOW

  • Yoga, stræk, mobilitet og afspænding i slyngerne.
  • Slyngerne støtter dig gennem alle øvelserne.
  • Primært stående øvelser med enkelte gulvøvelser kan forekomme.

SundeFødder

  • Vi skal passe godt på vores fødder - de skal bære os gennem hele livet
  • 10 min træning med fokus på fødderne.
  • Styrke m. klude og stræk og massage af fødderne.

StressA

  • 10min afspænding i salen med vejrtrækningsøvelser.
  • Enkelte redskaber og stræk kan forekomme. ​

God Form Ringe

Gørtlervej 6, 5750 Ringe

CVR: 33356404

Kontakt os

​Tlf.: 62 62 50 06

E-mail: kontakt@god-form.dk

Åbningstider

05.00 - 23.00​

Alle dage - Året rundt