Hold

Træn med os på facebook: God Form Ringe

​Hver dag laver vi i God Form online-træning på facebook. 

Du kan træne med os live eller lige når det passer dig. Der er MaveRyg, bevægelighed, Balance, TRX, MaveBalderLår og diverse styrkehold m/u redskaber. 

Du kan trykke dig videre her God Form Facebook  eller se facebook-videoerne under vores nyheder, hvis ikke du er på facebook. 

Håber vi ses til God Form online-træning - og snart til Tryg Træning i centret

Hilsen God Form Teamet

Gældende fra 19. oktober 2020

Vi træner primært hold udenfor - stadig med god afstand og afspritning, så vi mindsker risikoen for smitte med COVID 19. Vi reviderer holdplanene løbende, så vi kan følge retningslinjerne ift. COVID-19. Centret er åbent til individuel træning, som normalt.

Nogle af holdene foregår nede i salen - kun 8 på holdet og med egen måtte, boksehandsker og tæppe m.m.!

Bike er indendørscykling, men foregår udenfor med 2 meters afstand. 

Tryk på linket for holdbooking

Holdbooking - God Form, Ringe

Tryk på linket for at se den aktuelle holdplan med evt. aflysninger og events.

Holdplan - God Form, Ringe​

Mandag

Slynge

Udendørs

9.00-9.55​​

Mave-Ryg

Salen

10.00-10.45

Bike30min

Udendørs

11.00-11.30

Slynge45

Udendørs

16.30-17.15

HardCoreMave

Salen

17.20-17.50

Tirsdag

UdeCirkel

Udendørs

9.00-9.55

BalanceSlynge

Salen

10.00-10.30

Bike45min

Udendørs

17.00-17.45

​Onsdag

Bike45min

Udendørs

16.15-17.00

SWEAT

Udendørs

19.30-20.30

​Torsdag

Slynge

Udendørs

10.00-10.55

Bike30min

Udendørs

11.00-11.30

Boks&Styrke

Salen

16.30-17.15​​​​​

HardCoreMave

Salen

17.20-17.50

​Fredag

Cirkel45

Salen

9.00-9.45

Mave-Ryg

Salen

9.45-10.15    ​

StressA

Salen

10.15 - 10.30

Lørdag

Bike60min

Udendørs

8.00-9.00​​​​​

Søndag

​​

Holdbooking

  • Du kan booke holdene i centret eller via hjemmesiden - TRYK HER
  • Brugernavnet er dit telefonnummer - pinkoden har du fået udleveret sammen med din chip. Kontakt centret, hvis du er i tvivl
  • Du kan afmelde hold via hjemmesiden op til 2 timer før holdstart. Derefter skal du kontakte centret for afmeldelse af hold. Udeblivelse fra hold koster 25kr, som trækkes automatisk fra din konto.​

UdeCirkel - og Cirkel45

  • Et udendørshold med styrke-, puls- og balanceøvelser.​ Øvelser med simple redskaber.
  • Der holdes afstand og sprittes af efter hver station.
  • Cirkel45 - er samme hold bare indendørs. Derfor er det primært styrke- og balanceøvelser, mens konditionstræningen foregår om tirsdagen udendørs.

Boks&Styrke

  • Boksetræning på sandsække og styrkeøvelser - primært bentræning
  • Styrkeøvelserne er med få redskaber, som sprittes af før og efter træning.
  • Du skal selv medbringe handsker - det er ikke muligt at låne!

SWEAT

  • 1 times træning​ med en blanding af puls og styrke
  • Med afstand og sprit undervejs, så alle trygt kan træne.
  • Det tidligere CoronaFit

MaveRyg

  • ​Mave- og rygtræning med fokus på bevægelighed og styrke.
  • Medbring egen måtte!
  • Det meste af træningen foregår på gulvet. Simple øvelser og med få redskaber.
  • 30-45 minutter

HardCoreMave

  • 30min intens mavetræning, hvor der er indlagt højpuls-intervaller
  • Medbring egen måtte!
  • Til dig, som er klar på at give den gas

Slynge - ude

  • ​Effektiv træning af hele kroppen primært i slyngerne. Opvarmning, styrke, balance og stræk.
  • Udendørs, hvor man tildeles en afsprittet slynge.
  • Alle kan deltage - belastning og sværhedsgrad tilpasses den enkelte.

BalanceSlynge

  • Træning af balancen med forskellige sjove øvelser.
  • Slyngerne vil indgå som fast element på holdet til træning af ben og balance
  • Alle nyder godt af en god balance - løberen ift. skadeforbyggelse og ældre til at forebygge fald.

Bike​

  • Indendørscykling, som pga. corona foregår udendørs under halvtag og med 2 meters afstand
  • Bike er med stående og siddende intervaller til musik.
  • Vi cykler med SPD SL Shimano klamper (de sorte og gule) på cykelskoene, men man kan sagtens cykle i almindelige sko.
  • Der er 30min og 45min og 60min hold.

Stræk

  • 15min stræk i salen
  • Vejrtrækningsøvelser og afslapning undervejs
  • Husk at medbringe egen måtte.

Alle nedstående hold er pt lukket ned pga Corona

Walk It

  • 30-45 minutter op ad bakke.
  • På specialudviklede boards går det opad - og med en konstant hældning giver det optimal balletræning og fedtforbrænding samtidig med at det er skånsomt for knæ og ankler.
  • Alle kan gå - alle kan deltage!
  • BodyWalk er 60 min intensiv træning, hvor WalkIt kombineres med styrketræning.
  • Walk It 45 er 45min walk med høj intensitet og få pauser.

​​​


Cirkel

  • Styrketræning i maskinerne kombineret med kredsløb, så du får klaret hele din træning på 1 time.
  • Det er med instruktør hver gang, som vil inspirere og motivere og hjælpe dig i forhold til særlige behov.
  • Et hold med god plads til det sociale.

​FLOW

  • Yoga, stræk, mobilitet og afspænding i slyngerne.
  • Slyngerne støtter dig gennem alle øvelserne.
  • Primært stående øvelser med enkelte gulvøvelser kan forekomme.

SundeFødder

  • Vi skal passe godt på vores fødder - de skal bære os gennem hele livet
  • 10 min træning med fokus på fødderne.
  • Styrke m. klude og stræk og massage af fødderne.

​​

God Form Ringe

Gørtlervej 6, 5750 Ringe

CVR: 33356404

Kontakt os

​Tlf.: 62 62 50 06

E-mail: kontakt@god-form.dk

Åbningstider

05.00 - 23.00​

Alle dage - Året rundt