Ringe ​62 62 50 06

Online indmeldelse

Ringe 62 62 50 06

Holdbooking

Holdplan

Gældende fra 1. september 2019

  • Tryk på linket for at se den aktuelle holdplan med evt. aflysninger og events.

Holdplan - God Form, Ringe​

Mandag

SlyngeStyrke

Salen

10.15-11.00​

Bike30

Cardio

10.30-11.00

FLOW

Salen

11.05-11.30

CirkelBoks

Salen

17.00-17.55​

​​

WalkIt 45

Salen

19.30-20.15​

Tirsdag

Cirkel

Styrkerum

8.30-9.30

Mave-Ryg

​Salen

9.45-10.15    

SlyngeStyrke

Salen

16.15-16.45  

FLOW

Salen

16.50-17.10   

WalkIt

Salen

17.15-17.45   

​Cross

Udendørs

17.15-18.00  

​Onsdag

EgenStyrke​

Styrkerum

10.00-11.00

Bike30

Cardio

10.30-11.00

​FLOW

Salen

11.05-11.30​

Bike45​

​Cardio

16.15-17.00​

BodyWalk

Salen

19.30-20.30

​Torsdag

Cirkel

Styrkerum

8.30-9.30​

Slynge&Balance

Salen

9.45-10.15   

SundeFødder

​Salen

10.20-10.30

CirkelBoks

Salen

15.45-16.25​​​

WalkIt45

Salen

16.30-17.15   

Cross

Salen

17.15-18.00

​Fredag

Cirkel45

Styrkerum

8.30-9.15​

Mave-Ryg

Salen

9.20-9.45​    

StressA'

Salen

9.50-10.00

Bike30

Cardio

10.30-11.00​

Lørdag

Søndag

BodyWalk

Turnus

15.30-16.30

Tilmeld. gerne før lørdag kl. 20 

OBS! Tilmelding til BodyWalk om søndagen, skal helst ske før lørdag kl. 20. Ved mindre end tre tilmeldte lørdag kl 20 aflyses holdet.

Afmeldning kan kun ske manuelt indtil lørdag kl. 20.00. Du kan stadig melde fra op til to timer før holdstart ved at ringe til os på 62 62 50 06

Husk tilmelding til hold på www.god-form.dk eller på bookingterminalen i centret

Holdbooking

  • Du kan booke holdene i centret eller via hjemmesiden - TRYK HER
  • Brugernavnet er dit telefonnummer - pinkoden har du fået udleveret sammen med din chip. Kontakt centret, hvis du er i tvivl
  • Du kan afmelde hold via hjemmesiden op til 2 timer før holdstart. Derefter skal du kontakte centret for afmeldelse af hold. Udeblivelse fra hold koster 25kr, som trækkes automatisk fra din konto.​

  • OBS! Søndagens BodyWalk kører kun, hvis der er minimum 3 på holdet. Beslutningen om aflysning tages lørdag kl. 20, så meld dig på i god tid :-) 

​​​

​Walk It

  • 30-45 minutter op ad bakke.
  • På specialudviklede boards går det opad - og med en konstant hældning giver det optimal balletræning og fedtforbrænding samtidig med at det er skånsomt for knæ og ankler.
  • Alle kan gå - alle kan deltage!
  • BodyWalk er 60 min intensiv træning, hvor WalkIt kombineres med styrketræning. 
    • Husk at melde dig på i god tid til søndagens BodyWalk - gerne før lørdag kl.20, hvor der tages beslutning om holdet kører.
  • Walk It 45 er 45min walk med høj intensitet og få pauser.

​​​

Bike

  • Indendørscykling med stående og siddende intervaller til musik.
  • Vi cykler med SPD SL Shimano klamper (de sorte og gule) på cykelskoene, men man kan sagtens cykle i almindelige sko.
  • Der er 30min og 45min hold.

SlyngeStyrke

  • ​Effektiv træning af hele kroppen primært i slyngerne
  • Indendørs i salen med hovedvægt på slyngetræning, men andre redskaber kan forekomme
  • Ingen hop
  • Alle kan deltage - belastning og sværhedsgrad tilpasses den enkelte.

Cirkel

  • Styrketræning i maskinerne kombineret med kredsløb, så du får klaret hele din træning på 1 time.
  • Det er med instruktør hver gang, som vil inspirere og motivere og hjælpe dig i forhold til særlige behov.
  • Et hold med god plads til det sociale.

​​

Cirkel45

  • ​45 minutters træning i salen med forskellige redskaber.
  • Træning af hele kroppen - primært styrketræning med simple øvelser
  • Balancetræning
  • Mulighed for alternativer ved skader og lign.

CirkelBoks

  • ​Cirkeltræning i salen, hvor boksning på sandsække udgør en stor del af posterne.
  • Posterne er derud over styrke og puls, så hop kan forekomme.
  • Der bokses også på puder, men aldrig på hinanden.

Slynge&Balance

  • Træning af balancen med forskellige sjove øvelser.
  • Slyngerne vil indgå som fast element på holdet til træning af ben og balance
  • Alle nyder godt af en god balance - løberen ift. skadeforbyggelse og ældre til at forebygge fald.

Mave - Ryg

  • ​Mave- og rygtræning med fokus på bevægelighed og styrke.
  • Meget af træningen foregår på gulvet. Simple øvelser og med få redskaber.
  • 25-30 minutter

Cross

  • Udendørstræning med effektive øvelser​
  • Et godt supplement til den traditionelle styrketræning - som vil gøre dig i stand til at løfte tungere.
  • 45 minutter tirsdag og torsdag

FLOW

  • Yoga, stræk, mobilitet og afspænding i slyngerne.
  • Slyngerne støtter dig gennem alle øvelserne.
  • Primært stående øvelser med enkelte gulvøvelser kan forekomme.

​SundeFødder

  • Vi skal passe godt på vores fødder - de skal bære os gennem hele livet
  • 10 min træning med fokus på fødderne.
  • Styrke m. klude og stræk og massage af fødderne.

​EgenStyrke

  • ​Fælles opvarmning på pulsmaskinerne og derefter styrketræning efter eget program
  • Instruktøren er på til at motivere, inspirere, sikre teknikken og give tryghed.

StressA

  • 10min afspænding i salen med vejrtrækningsøvelser.
  • Enkelte redskaber og stræk kan forekomme. ​

God Form Ringe

Gørtlervej 6, 5750 Ringe

CVR: 33356404

Kontakt os

​Tlf.: 62 62 50 06

E-mail: kontakt@god-form.dk

Åbningstider

05.00 - 23.00​

Alle dage - Året rundt